required name=query
  • Vælg butik
  • Opret bruger
  • Se butikkernes sortiment

Vælg den Fleggaard butik hvor du vil afhente dine varer

For at vi kan vise dig det rigtige udvalg, skal du vælge hvilken Fleggaard butik du vil handle i.

Padborg og Kruså Grænse
3
4
5
8
Møllehus / Tønder / Sæd grænse
1
2
Fehmern (Rødby/Puttgarden færge)
7
8

Click&Collect

I de viste butikker er det muligt at lave en Click & Collect bestilling.

Bestil hjemmefra og afhent din bestilling på det ønskede afhentningssted.
For at se sortimentet i de øvrige butikker, skal du blot klikke på "Se butikkernes sortiment" øverst, og vælge den pågældende butik.

Digital eksporterklæring

Vælg den Fleggaard butik du ønsker at se butikssortiment

For at vi kan vise dig det rigtige udvalg, skal du vælge hvilken Fleggaard butik du vil handle i.

Padborg og Kruså Grænse
3
4
5
8
Møllehus / Tønder / Sæd grænse
1
2
Fehmern (Rødby/Puttgarden færge)
7
8

Bemærk: Det er ikke muligt at lave Click&Collect ordrer i alle butikker. Det vil stadig være muligt at handle i butikken som normalt.

Huskeliste
Huskeliste
Huskelisten er tom
Her kan du printe din huskelisteHer kan du printe din huskelisteUdskriv denne liste og tag den med
på din indkøbstur hos Fleggaard...
VarerDKKAntal
Indkøbsvogn
Subtotal DKK 0,00
Total DKK 0,00
Heraf moms DKK 0,00
Din indkøbsvogn er tom.
Fleggaard - Lige over grænsen •

Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser er gældende for køb af varer i Fleggaard GmbHs webshop på enten www.fleggaard.dk eller Fleggaards app. Ved bestilling af varer på fleggaard.dk eller Fleggaards app accepterer du disse handelsbetingelser.

Du skal være minimum 18 år gammel for at kunne handle på fleggaard.dk eller Fleggaards app.

Vedrørende bestilling af alkohol og tobak: Alkoholholdige drikkevarer med en alkoholvolumenprocent på 1,2 eller derover sælger vi ikke til personer under 16 år. Alkoholholdige drikkevarer med en alkoholvolumenprocent på 16,5 eller derover sælger vi ikke til personer under 18 år. Ligesom vi heller ikke sælger tobak til personer under 18 år.

Ved ovenstående produkter vil vi altid anmode legitimation ved fysisk fremmøde.

1. e-mærket webshop
Fleggaard.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline via https://www.emaerket.dk/kontakt eller på telefon nr. + 45 44 85 85 90, når du handler hos os. Du kan også kontakte os direkte pr. telefon ved at klikke her eller på mail ved at klikke her. Vi besvarer normalt inden for maksimalt 6 timer på hverdage og inden for vores almindelige åbningstid.

2. Afgivelse af bestilling
Når du har afgivet en varebestilling vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke produkter du har bestilt (en bestillingsbekræftelse). Det hænder, at varer bliver solgt hurtigere, end vi når at registrere dette, ligesom der kan komme leverancesvigt eller forsinkelse fra en leverandør. Derfor er der på bestillingstidspunktet kun sket en bestilling og ikke en reservation af varerne. Vi forbeholder os, at der kan være varer, der er udsolgte på pakke tidspunktet.

Ordrene bliver behandlet op til afhentningsdatoen – typisk dagen før. Din ordre kan ikke afhentes tidligere end det tidspunkt der blev angivet i bestillingsforløbet. Når din ordre er pakket og klar, modtager du en e-mail fra os, hvoraf det også fremgår, såfremt noget er udsolgt. Vi gør opmærksom på, at der ved pakningen af din ordre kun er sket en reservation af dine varer. Dermed er der først indgået en bindende aftale, når du afhenter dine varer.

Det er kun muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din aktuelle bestillingsbekræftelse, skal du sende en e-mail til websupport@fleggaard.dk.

3. Annullering af en bestilling
Ønsker du at annullere en bestilling kan dette ske ved at kontakte den Fleggaard butik bestillingen er afgivet i. Annullering af en bestilling kan foretages ved at kontakte butikken pr. e-mail. Find kontaktoplysningerne her: Klik her

En bestilling bliver automatisk annulleret, hvis den ikke er afhentet senest 2 dage efter det aftalte afhentningstidspunkt.

4. Priser
Priserne er dagspriser på bestillingsdagen. Medmindre andet er angivet, er alle angivne priser i danske kroner og inkl. gældende moms og andre afgifter. Når du handler med Fleggaard indgås aftaler på dansk eller svensk.

5. Betaling
Betaling sker udelukkende ved afhentning af varerne i den pågældende butik. Du kan se mere omkring, hvordan du kan betale ved at klikke her.

6. Pakning og afhentning af varerne
Levering til Danmark er ikke muligt og varerne kan udelukkende afhentes i den valgte Fleggaard butik. Når bestillingen afgives, vælges der også et afhentningstidspunkt. Tidligst på afhentningstidspunktet vil de bestilte varer være klar til afhentning. Afhentningen skal ske inden for 2 dage, og kan ske inden for butikkens normale åbningstid, som kan ses her. Såfremt afhentningen ikke er sket inden for 2 dage annulleres ordren – se også punkt 3 ovenfor.

Ved afhentning transporterer personalet de bestilte varer til kundens bil på butikkens P-plads eller til udleveringspladsen, hvis Click&Collect centeret i Harrislee er valgt. Det er kundens eget ansvar at pakke bilen.

For varepakning, håndtering og transport til bilen opkræves et pakkegebyr på i alt 20,- kr., uanset hvor meget du køber.

7. Kontrol af varer
Fleggaard er ansvarlig for varerne indtil det øjeblik en overdragelse til anden eller tredje part har fundet sted. Det er derfor vigtigt, at du altid kontrollerer dine varer, inden du accepterer modtagelse af disse ved afhentningen. Hold bl.a. øje med, om indpakningen er intakt. Hvis du har opdaget en fejl, bedes du kontakte butikkens kundeservice så hurtigt som muligt. Fra og med afhentning af varerne påhviler ansvaret og risikoen for de leverede varer alene dig.

8. Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Fleggaard.dk eller Fleggaards app. Fortrydelsesfristen udløber efter 14 dage, efter den dag du har afhentet dine varer. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives enten på mail, det kan du gøre ved at klikke her eller på telefon, det kan du gøre her ved at klikke her. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

RETURNERING
Du skal sende eller aflevere din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Varen skal leveres eller sendes til den Fleggaard butik hvor købet fandt sted.
Du skal kunne dokumentere, at varen tilbagesendt rettidigt, og du bør derfor gemme dokumentation for tilbageleveringen som for eksempel kvittering for aflevering af pakken til transportøren samt eventuelt track and trace nummer. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for varerne, indtil vi har modtaget dem retur. Har du returneret en vare, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen.

VARER UNDTAGET FORTRYDELSESRETTEN
Varer som antages at blive forringet eller forældet hurtigt er undtaget fortrydelsesretten. Det kunne for eksempel være visse ferske fødevarer, herunder kølevarer.

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder pakkegebyret, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


HVAD SKAL JEG SENDE MED/HAVE MED VED RETURNERING
Du skal medbringe/vedlægge kassebonen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Fleggaard GmbH
Industrieweg 27
24955 Harrislee, Tyskland
E-mail: websupport@fleggaard.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
____________________________________________
Bestilt den: _______________________________
Modtaget den: ______________________________
Forbrugerens navn: _________________________
Forbrugerens adresse: _____________________
Forbrugerens underskrift: __________________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Dato: _________________

9. Reklamationsret
HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på fleggaard.dk eller Fleggaards app har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

VI REFUNDERER RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen afleveres eller sendes til den butik hvor købet fandt sted og hvor varen blev afhentet.

VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU AFLEVERER ELLER SENDER VAREN TIL OS
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

HVAD SKAL JEG HAVE MED/SENDE MED TILBAGE?
Du skal medbringe/vedlægge kassebonen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

10. Udvidet returret, hvis man har købt for meget
Vi tager øl, vand, vin og spiritus varer retur, så længe de er i ubrudt emballage, og det sker senest to måneder efter afhentningen. - Du skal blot henvende dig i kundeservice. Husk at medbringe kassebonen! Bemærk, at du dog kun kan levere varerne tilbage til dén butik, du har handlet i. Det beløb, du har betalt for varerne, får du udbetalt ved aflevering.

11. Ændringer
Vi tager forbehold for ændringer i vore salgs- og leveringsbetingelser uden forudgående varsel. Den seneste version vil altid være tilgængelig på vores hjemmeside og tilgængelig i forbindelse med afgivelsen af en ordre.

12. Persondatapolitik
Vi prioriterer sikkerheden af personoplysninger højt, og behandler disse oplysninger i overensstemmelse med vores interne sikkerhedsprocedurer og de til enhver tid gældende lovkrav, herunder Persondataforordningen (Forordning (EU) 2016/679) og Databeskyttelsesloven (Lov nr. 502 af 23/05/2018).

Du kan finde vores persondatapolitik på hjemmesiden eller ved at klikke her.

13. Klageadgang
Hvis du vil klage eller reklamere over dit køb, skal du rette henvendelse os. Du kan kontakte os på telefon ved at klikke her. eller på mail ved at klikke her. Vi besvarer normalt inden for maks. 6 timer på hverdage og inden for almindelig åbningstid. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Nævnenes Hus - Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet
Toldboden 2
8800 Viborg
tlf.: +45 72405600 (Hverdage 9-12)
Hjemmeside: www.naevneneshus.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse websupport@fleggaard.dk.

14. Øvrigt
Ovenstående betingelser er tilhørende Fleggaard GmbH, og er sidst ændret den 10. december 2020.
Fleggaard GmbH
Industrieweg 27
24955 Harrislee
Deutschland

HRB 3760 (Flensburg)
Geschäftsführer: Lars Mose Iversen, Jens Klavsen
Steuernummer: 15 290 24780
USt.-ID: DE170913130
E-mailadresse: Klik her for at kontakte os via mail
Telefon: Klik her for at kontakte os pr. telefon
Virksomhedens etablerings år: 1. juni 2007


Spar besværetHurtig indkøbBestil hjemmefraPakket og klar
Få ekstraordinære tilbud ved at
tilmelde dig Fleggaards nyhedsbrev
Nyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbud
Spin & vind