required name=query
  • Vælg butik
  • Hvorfor vælge butik?
  • Oversigt over butikker

Vælg den Fleggaard butik du ønsker at handle i

For at vi kan vise dig det rigtige udvalg, skal du vælge hvilken Fleggaard butik du vil handle i.

Møllehus / Tønder grænseFleggaard Aventoft1
Sæd / Tønder GrænseFleggaard Süderlügum2
Padborg GrænseFleggaard Harrislee3
Fehmern (Rødby/Puttgarden færge)Fleggaard Heiligenhafen7Fleggaard Burg8

Forudbestil dine varer

Bestil her og få leveret direkte ud til bilen - nemt og bekvemt!

Spar besværetHurtig indkøbBestil hjemmefraPakket og klar

Vælg butik

Vælg den grænsebutik, hvor du ønsker at afhente dine varer.

Bemærk, at vareudvalget kan variere fra butik til butik.

Vælg varer

Ved at vælge butik garanteres det, at du får vist det sortiment, som din valgte butik har til rådighed til forudbestilling.

Varesortimentet indeholder alt fra øl, vand og vin til slik, dagligvarer og husholdning m.m.

Bestil & afhent

Dine varer står pakket og klar - og leveres direkte ud til bilen.

Husk at medbringe din ordreseddel - betaling foregår i butikken.
Huskeliste
Huskeliste
Huskelisten er tom
Her kan du printe din huskelisteHer kan du printe din huskelisteUdskriv denne liste og tag den med
på din indkøbstur hos Fleggaard...
VarerDKKAntal
Indkøbsvogn
Subtotal DKK 0,00
Total DKK 0,00
Heraf moms DKK 0,00
Din indkøbsvogn er tom.
Fleggaard - Lige over grænsen •
Vi bruger cookies for at give dig en bedre oplevelse, og gemmer derfor information om dit besøg på fleggaard.dk Cookies og privatlivspolitikOK

Handelsbetingelser

1. e-mærket webshop

Fleggaard.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os. Du kan kontakte os pr. telefon ved at klikke her eller på mail ved at klikke her. Vi besvarer normalt inden for maks 6 timer på hverdage timer på hverdage.

2. Afgivelse af ordre

Når du har afgivet en varebestilling vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke produkter du har bestilt. Din ordre kan ikke afhentes tidligere end det tidspunkt der blev angivet i bestillingsforløbet.Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til websupport@fleggaard.dk.

3. Annullering af ordre

Ønsker du at annullere en ordre kan dette ske ved at kontakte den Fleggaard butik ordren er afgivet i. Annullering af ordre kan foretages ved at kontakte butikken pr. telefon eller e-mail. Find kontaktoplysningerne her:Klik her

Ordren bliver annulleret, hvis den ikke er afhentet senest 2 dage efter det aftalte afhentningstidspunkt.

 

4. Priser

Priserne er dagspriser. Medmindre andet er angivet, er alle angivne priser i danske kroner og inkl. gældende moms og andre afgifter. Når du handler med Fleggaard indgås aftaler på Dansk eller Svensk.

5. Betaling

Betaling sker udelukkende ved afhentning af varerne i den pågældende butik. Du kan betale med Euro og danske kroner i sedler og mønter, samt svenske og norske kroner, dog kun i sedler. Ligeledes kan du benytte flg. kreditkort: Dankort, VISA, MasterCard, Accept Card, EuroCard, Diners Club. Kortbetaling giver hurtigere ekspedition og højere sikkerhed.Nets Danmark opkræver gebyrer for brug af kreditkort i Tyskland. Gebyrets størrelse afhænger af, hvilket kreditkort du betaler med, og hvor meget du handler for. Gebyret bliver pålagt som en procentsats af totalbeløbet på dit samlede køb. Betaler du f.eks. med Dankort, vil gebyret være 1,2 % af det samlede beløb, som du har handlet for.


Her kan du se procentsatserne for de forskellige kreditkort:
Dankort og VISA/Dankort – Gebyr 1,2 %
VISA – Gebyr 2,32 %
MasterCard – Gebyr 2,32 %
AcceptCard – Gebyr 1,2 %
EuroCard – Gebyr 2,32 %

Betaling med check:
Det er pr. 26-01-2015 ikke muligt at bruge checks som betalingsmiddel hos Fleggaard


6. Pakning og afhentning af varerne

Levering til Danmark er ikke muligt, varerne kan udelukkende afhentes i den valgte Fleggaard butik. Når bestillingen afgives, vælges der også et afhentningstidspunkt. Tidligst på afhentningstidspunktet vil de bestilte varer være klar til afhentning. Ved afhentning transporterer personalet de bestilte varer til kundens bil på butikkens P-plads. Det er kundens eget ansvar at pakke bilen. For varepakning, håndtering og transport til bilen opkræves et pakkegebyr på i alt 20,- kr, uanset hvor meget du køber.

7. Kontrol af varer

Fleggaard er ansvarlig for varerne indtil det øjeblik en overdragelse til anden eller tredje part har fundet sted. Det er derfor vigtigt, at du altid kontrollerer dine varer inden du accepterer modtagelse af disse. Hold bl.a. øje med, om indpakningen er intakt. Hvis du har opdaget en fejl, bedes du kontakte butikkens kundeservice så hurtigt som muligt.

8. Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Fleggaard.dk. Fortrydelsesfristen udløber efter 14 dage, efter den dag du har afhentet dine varer. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives enten på mail, det kan du gøre ved at klikke her eller telefon, det kan du gøre ved at klikke her. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

RETURNERING

Du skal sende eller aflevere din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.


VARER UNDTAGET FORTRYDELSESRETTEN

Varer som antages at blive forringet eller forældet hurtigt.


VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder pakkegebyret, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.


Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Hvis du fortryder købet, skal varen leveres eller sendes til den Fleggaard butik hvor købet fandt sted.


HVAD SKAL JEG SENDE MED/HAVE MED VED RETURNERING

Du skal medbringe/vedlægge kassebonen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


9. Reklamationsret

HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.Når du handler på fleggaard.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.


HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


VI REFUNDERER RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.Varen afleveres eller sendes til den butik hvor købet fandt sted og hvor varen blev afhentet.


VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU AFLEVERER ELLER SENDER VAREN TIL OS

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


HVAD SKAL JEG HAVE MED/SENDE MED TILBAGE?

Du skal medbringe/vedlægge kassebonen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

10. Udvidet returret, hvis man har købt for meget.

Vi tager varer i ubrudt emballage retur - Du skal blot henvende dig på lageret/ved vareudleveringen eller i kundeservice. Husk at medbringe kassebonen! Bemærk, at du dog kun kan levere varerne tilbage til dén butik, du har handlet i. Det beløb, du har betalt for varerne, får du udbetalt ved aflevering.

11. Ændringer

Alle ændringer i vore salgs- og leveringsbetingelser vil være tilgængelig på vores hjemmeside.

12. Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på fleggaard.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Telefonnummer
E-mailadresse

For at du kan indgå aftale med os på fleggaard.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Fleggaard GmbH og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Følgende fra Fleggaard GmbH har adgang til de oplysninger, der registreres om dig:

Direktøren, Marketingchefen, IT Chef, Tekniske Chef, Drifts Chef.

Den dataansvarlige på fleggaard.dk er Marketingchef Nikolai Fink

Fleggaard respekterer naturligvis dit privatliv og ønsker at beskytte det. Som kunde skal du derfor kun angive informationer som er nødvendige for at vi kan betjene dig bedst muligt. Fleggaard forbeholder sig dog retten til at bruge dine oplysninger internt i Fleggaard til statistiske formål for at vurdere kunders geografiske placering samt andre servicerelaterede måleparametre. Oplysningerne vil dog altid være interne, og holdes fortrolige for tredjepart. Brug af Cookies anvendes for at huske dine indstillinger samt varekurv i webshoppen. Du kan dog til enhver tid selv vælge at slette disse i din webbrowsers indstilling. Alle informationer opbevares eller sendes ikke med nogen speciel krypteringsform.

Som registreret hos Fleggaard GmbH har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Fleggaard GmbH via e-mail websupport@fleggaard.dk

13. Dataansvarlig

Fleggaard GmbH er dataansvarlige for de informationer der eksponeres af Fleggaard overfor medlemmet eller brugeren. Lovgivningen kræver at brugerens informationer opbevares i 10 år.

14. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse os. Du kan kontakte os på telefon ved at klikke hereller på mail ved at klikke her. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)

Ovenstående betingelser er tilhørende Fleggaard Detail koncernen, og er sidst ændret den 02-01-2015

Website: fleggaard.dk
Virksomhedens juridiske navn: Fleggaard GmbH
Organisationsform: GmbH
CVR: 30475852
Virksomhedsadresse: Skovbakken
6340 Kruså
Danmark
E-mailadresse: Klik her for at kontakte os via mail
Telefon: Klik her for at kontakte os pr. telefon
Virksomhedens etableringsår: 01-06-2007..

EU-Kommissionens online klageportal
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse websupport@fleggaard.dk.
Spar besværetHurtig indkøbBestil hjemmefraPakket og klar
Få ekstraordinære tilbud ved at
tilmelde dig Fleggaards nyhedsbrev
Nyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbud
Besøg Hotel Fakktelgaarden
Fleggaard på Facebook
Fleggaard Leasing til Privat og Erhverv
Hotel Des Nordens - Best Western - Kruså
Fleggaard Holding