required name=query
  • Vælg butik
  • Opret bruger
  • Se butikkernes sortiment

Vælg den Fleggaard butik hvor du vil afhente dine varer

For at vi kan vise dig det rigtige udvalg, skal du vælge hvilken Fleggaard butik du vil handle i.

Padborg og Kruså Grænse
3
4
5
8
Møllehus / Tønder / Sæd grænse
1
2
Fehmern (Rødby/Puttgarden færge)
7
8

Click&Collect

I de viste butikker er det muligt at lave en Click & Collect bestilling.

Bestil hjemmefra og afhent din bestilling på det ønskede afhentningssted.
For at se sortimentet i de øvrige butikker, skal du blot klikke på "Se butikkernes sortiment" øverst, og vælge den pågældende butik.

Digital eksporterklæring

Vælg den Fleggaard butik du ønsker at se butikssortiment

For at vi kan vise dig det rigtige udvalg, skal du vælge hvilken Fleggaard butik du vil handle i.

Padborg og Kruså Grænse
3
4
5
8
Møllehus / Tønder / Sæd grænse
1
2
Fehmern (Rødby/Puttgarden færge)
7
8

Bemærk: Det er ikke muligt at lave Click&Collect ordrer i alle butikker. Det vil stadig være muligt at handle i butikken som normalt.

Huskeliste
Huskeliste
Huskelisten er tom
Her kan du printe din huskelisteHer kan du printe din huskelisteUdskriv denne liste og tag den med
på din indkøbstur hos Fleggaard...
VarerDKKAntal
Indkøbsvogn
Subtotal DKK 0,00
Total DKK 0,00
Heraf moms DKK 0,00
Din indkøbsvogn er tom.
Fleggaard - Lige over grænsen •
Spørgsmål og svar

Click&Collect ordrer / forudbestilling

Jeg har bestilt varer online, men ikke modtaget en bekræftelse?
Tjek om mailen med ordrebekræftelsen evt. er landet i spamfilteret / under ”uønsket post” i din E-mail postbakke.
Hvis det ikke er tilfældet, kan du kontakte den butik, du har valgt som afhentningssted, og bede dem sende dig bekræftelsen.
Find Kontaktformularen for de forskellige butikker her: Klik her
Hvor skal man betale sin pre-ordre?
Du skal betale din ordre når du afhenter varerne i butikken. Du kan enten betale for din ordre ved kassen eller i kundeservice. Huske at medbringe din ordrebekræftelse.
Kan jeg bestille varer, og få dem sendt til min adresse?
Nej, vi kan desværre ikke sende varer hjem til din adresse. Det er kun muligt at bestille varer til afhentning i en af vore grænsebutikker.
Jeg vil gerne bestille en vare til afhentning, men kan ikke finde den på hjemmesiden?
Varen kan pt. være udsolgt i den butik, hvor du har valgt at afhente din ordre – desuden er der enkelte sortimenter, som køl- og frostvarer, der ikke kan forudbestilles via webshoppen. Du kan kontakte butikken for at få nærmere information om bestilling og lagerstatus.
Find kontaktoplysningerne for de forskellige butikker her: Klik her
Jeg har bestilt varer til afhentning, men er blevet forhindret i at afhente dem på det angivne tidspunkt. Hvad gør jeg?
Det er ikke noget problem – du skal blot kontakte butikken, du har valgt at afhente varerne i, og oplyse dem om hvornår du i stedet afhenter din ordre.
Find kontaktoplysningerne for de forskellige butikker her: Klik her
Jeg har bestilt varer til afhentning, men har fortrudt. Kan jeg annullere min ordre?
Ja, du kan sagtens annullere din ordre. Du skal blot kontakte butikken, som du har valgt at afhente de bestilte varer i.
Find kontaktoplysningerne for de forskellige butikker her: Klik her
Jeg har afgivet en ordre, men har glemt at bestille en vare. Hvad gør jeg?
Du kan tage kontakt til butikken, du har valgt som afhentningssted, og bede dem tilføje den glemte vare. Husk at oplyse ordrenummeret på din afgivne ordre.
Find kontaktoplysningerne for de forskellige butikker her: Klik her
Hvis jeg forudbestiller tilbudsvarer, men først kan afhente efter at tilbuddet er stoppet. Får jeg dem så til tilbudsprisen alligevel?
Ja, det er faktisk sådan, at du altid får de forudbestilte varer til den billigste pris. Så det gælder også, hvis du har bestilt en vare til normalpris, og denne viser sig at være på tilbud, når du afhenter dine varer.
Hvis jeg forudbestiller varer, hvornår er de så klar til afhentning?
Det er individuelt for de forskellige butikker, hvor hurtigt varerne kan være pakket og klar til afhentning. Når du bestiller dine varer online, og under indkøbskurven vælger ”Bestil”, vil du få vist hvornår du tidligst kan afhente din ordre i den butik, som du har valgt at afhente dine varer i.
Jeg kan ved bestilling af min ordre, ikke vælge mit ønskede tidspunkt for afhentning?
Der bliver i bestillingsforløbet vist tidligst mulige dato og tidspunkt for afhentning. Vises der f.eks. næste dags dato og et tidspunkt midt på dagen, er dette det tidligst mulige afhentningstidspunkt. Du kan vælge en senere dato ved at klikke på kalenderen til højre for datoen, og derefter ændre afhentningstidspunktet ved at klikke på pilen til højre for det viste tidspunkt.
Det er ikke muligt at afhente sin bestilling før viste dato og tidspunkt.
Skal man forudbestille gas?
33 Kg´s Gas er den eneste type, der kun kan købes ved forudbestilling - Her bedes du kontakte den butik, hvor du vil afhente varen. Vi har som regel de gængse typer gas på lager i butikkerne, så her er forudbestilling ikke nødvendig.
Alle priser på gas er ved ombytning, hvor der medbringes en tom gasflaske af samme type.
Find kontaktoplysningerne for de forskellige butikker her: Klik her
Kan man betale ved vareudleveringen?
Nej, det er desværre ikke muligt. Du kan betale din ordre inde i butikken, enten ved kassen eller i kundeservice. Husk at medbringe din ordrebekræftelse.
Kan man betale over nettet?
Nej, det er ikke muligt at forudbetale din ordre online. Du skal først betale for din ordre i butikken, når du afhenter varerne. Her kan du enten betale ved kassen eller i kundeservice.
Skal man betale for paller ved afhentning?
Ja, du skal betale for europallen, hvis ikke du pakker dine varer af pallen eller medbringer en byttepalle. Prisen på en europalle kan du få oplyst i butikken, hvor du afhenter din ordre.
Find kontaktoplysningerne for de forskellige butikker her: Klik her
Få ekstraordinære tilbud ved at
tilmelde dig Fleggaards nyhedsbrev
Nyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbud