required name=query
  • Vælg butik
  • Opret bruger
  • Se butikkernes sortiment

Vælg den Fleggaard butik hvor du vil afhente dine varer

For at vi kan vise dig det rigtige udvalg, skal du vælge hvilken Fleggaard butik du vil handle i.

Padborg og Kruså Grænse
3
4
5
8
Møllehus / Tønder / Sæd grænse
1
2
Fehmern (Rødby/Puttgarden færge)
7
8

Click&Collect

I de viste butikker er det muligt at lave en Click & Collect bestilling.

Bestil hjemmefra og afhent din bestilling på det ønskede afhentningssted.
For at se sortimentet i de øvrige butikker, skal du blot klikke på "Se butikkernes sortiment" øverst, og vælge den pågældende butik.

Digital eksporterklæring

Vælg den Fleggaard butik du ønsker at se butikssortiment

For at vi kan vise dig det rigtige udvalg, skal du vælge hvilken Fleggaard butik du vil handle i.

Padborg og Kruså Grænse
3
4
5
8
Møllehus / Tønder / Sæd grænse
1
2
Fehmern (Rødby/Puttgarden færge)
7
8

Bemærk: Det er ikke muligt at lave Click&Collect ordrer i alle butikker. Det vil stadig være muligt at handle i butikken som normalt.

Huskeliste
Huskeliste
Huskelisten er tom
Her kan du printe din huskelisteHer kan du printe din huskelisteUdskriv denne liste og tag den med
på din indkøbstur hos Fleggaard...
VarerDKKAntal
Indkøbsvogn
Subtotal DKK 0,00
Total DKK 0,00
Heraf moms DKK 0,00
Din indkøbsvogn er tom.
Fleggaard - Lige over grænsen •
Spørgsmål og svar

Reklamation og returnering

Jeg har opdaget, at jeg har betalt for meget for en vare. Hvad gør jeg?
Du skal altid kontrollere din kassebon før du forlader butikken. Men skulle det ske, at du derhjemme opdager en fejl på din kassebon, kan du – hurtigst muligt - tage kontakt til den butik, du har handlet i. Husk også at angive Bon-nummeret fra din kassebon.
Find kontaktoplysningerne for de forskellige butikker her: Klik her
Kan jeg levere varer tilbage, hvis jeg har købt for store mængder?
Ja, vi tager varer i ubrudt emballage retur - Du skal blot henvende dig på lageret/ved vareudleveringen eller i kundeservice. Husk at medbringe kassebonen!
Bemærk, at du dog kun kan levere varerne tilbage til dén butik, du har handlet i.
Det beløb, du har betalt for varerne, får du udbetalt ved aflevering.
Jeg har en reklamation på en vare. Hvad gør jeg?
Skulle du mod forventning have købt en vare som ikke lever op til den rette kvalitet, eller i øvrig har mangler bedes du hurtigst muligt og inden for rimelig tid kontakte butikken du har købt varen i.
Vedhæft gerne billede af varen og bonen. Klik her for at udfylde formular.
Få ekstraordinære tilbud ved at
tilmelde dig Fleggaards nyhedsbrev
Nyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbudNyhedsbrev tilbud